جستجو کردن

خرید نوار پی وی سی یک میل + قیمت عالی

برای خرید نوار پی وی سی یک میل به صورت عمده و با قیمت عالی می توانید مستقیما با کارشناسان فروش مجموعه ارتباط بگیرید.

نوار پی وی سی یک میل

نوار پی وی سی یک میل

نوار پی وی سی ها در صنایع چوب کاربرد بسیار کاربردی دارند و به عنوان مکمل در تولید انواع کابینت ها و مبلمان ها شناخته می شوند بطوری که این محصولات نیز در طیف رنگ های متفاوتی تولید و عرضه می شوند.

نوار پی وی سی یک میل یکی از پرکاربردترین نوع نوار های موجود در بازار می باشد که در صنایع کابینت سازی مورد استفاده قرار می گیرد و ام دی اف ها با رنگ های مختلف را می توان با نوار هم رنگش تطبیق داد و آب بندی نمود.

در سال های اخیر میزان مصرف و تولید این نوار ها افزایش یافته و در حال حاضر برند های مختلفی در سطح کشور وجود دارند که نوار لبه پی وی سی تولید و به بازار عرضه می کنند.

مشخصات نوار پی وی سی یک میل

مشخصات نوار پی وی سی یک میل

از مهم ترین مشخصات نوار پی وی سی یک میل می توان به ضخامت آن و عرض آن اشاره نمود که اغلب متناسب با نوع کار و محل اجرای آن انتخاب می گردد.

نوار پی وی سی ها اغلب با ضخامت های یک میل یا دو میل تولید می گردند ولی عرض آن ها متغیر می باشد و بین 20 میل تا 54 میل قابلیت تولید دارند.

این محصولات به خاطر انعطاف پذیری بالایی که دارند می توانند برای لبه هایی که صاف هستند و یا لبه هایی که منحنی هستند نیز مورد استفاده قرار بگیرد و ظاهری یکدست و شیک به کار نهایی ببخشد.

امروزه در بازار نوار لبه پی وی سی محصولاتی نیز تولید می شوند که از کیفیت بسیار پایین تری برخوردار هستند و این امر سبب شده تا بسیاری از مصرف کنندگان نسبت به کیفیت آن ها اعتراض و انتقاد داشته باشند.

از مهم ترین معایب این نوار می توان به عدم چسبندگی خود نوار لبه به ام دی اف اشاره نمود که این امر سبب می شد در سردگی و گرمی هوا نوار از ام دی اف جدا شده و ظاهر بدی را ایجاد می کرد.

بنابراین در بررسی کیفیت نوار لبه پی وی سی دقت کافی را داشته باشید و حتما از قبل مقداری از آن را تست کنید و قدرت چسبندگی آن را بسنجید تا دیگر دچار چنین مشکلاتی نشوید و رضایت خاطر مشتریانتان را همراه داشته باشید.

قیمت نوار پی وی سی یک میل

قیمت نوار پی وی سی یک میل

عوامل بسیار متعددی وجود دارد که در قیمت تمام شده و نهایی انواع نوار پی وی سی ها تاثیر می گذارند. قیمت نوار پی وی سی یک میل نیز در مقایسه با سایر ضخامت ها بسیار ارزان تر است.

نوار لبه PVC یک میل به خاطر ارزان قیمت بودن از پر مصرف ترین نوع ضخامت ها در بین نوار هاست و بیش از همه رنگ سفید آن مورد استفاده قرار می گیرد.

با توجه به این که امروزه بسیاری از فعالان حوزه دکوراسیون داخلی به ویژه کابینت کاران از ام دی اف سفید برای ساخت و تجهیز باکس های کابینت ها استفاده می کنند.

ما توانسته ایم متناسب با ام دی اف مات یا براق نوار های مات و براق برای ست شدن نوار لبه ها با طرح ام دی اف ها تولید نماییم.

قیمت نوار لبه پی وی سی یک میل مات و براق یقینا مقداری تفاوت خواهند داشت که دلیل اصلی آن میزان و نوع مواد اولیه مورد استفاده برای تولید آن هاست.

این در حالی است که اطمینان می دهیم محصولات خود را با مناسب ترین قیمت ممکن نسبت به بازار در اختیار شما قرار دهیم.

در شرایطی که شما بخواهید این محصول را تیراژ های بالاتری تهیه نمایید بهتر است از تولیدکننده های مختلف این محصول را استعلام کرده و سپس اقدام به خرید آن نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *