جستجو کردن

فروش نوار پی وی سی دو میل + قیمت عمده

فروش نوار پی وی سی دو میل با قیمت عمده در رنگبندی های مختلف به صورت مستقیم از کارخانه امکان پذیر شد.

نوار پی وی سی دو میل

نوار پی وی سی دو میل

صنعت چوب و ام دی اف در دنیا بسیار کاربردی تر و پر رونق تر شده و امروزه مردم برای تولید محصولات مختلف از مواد اولیه نظیر چوب و ام دی اف استفاده می کنند.

اما در این بین یکی از محصولات مکمل که در کنار این محصولات کاربرد بسیار بالایی پیدا کرده و از جایگاه ویژه ای در ظاهر کار دارد نوار پی وی سی دو میل می باشد.

بسیاری از فعالان حوزه خدمات نوار پی وی سی فعالیت می کنند از نوار پی وی سی با ضخامت دو میل برای آب بندی کردن ام دی اف ها استفاده می کنند تا نه تنها کیفیت کار افزایش یابد بلکه ظاهر کار نیز بسیار زیبا به نظر برسد.

امروزه تکنولوژی های به روز دنیا سبب شده اند که تولید هر محصولی با هر نوعی امکان پذیر باشد و در حال حاضر نیز در دنیای نوار لبه نیز اینچنین است.

به طوری که در تولید این محصول در انواع طرح ها و رنگ ها محدودیتی وجود ندارد و به راحتی می توان متناسب با سلیقه مشتریان و نیاز بازار محصولات مختلف با کیفیت های متفاوت تولید نمود.

مشخصات نوار پی وی سی دو میل

مشخصات نوار پی وی سی دو میل

نوار پی وی سی دو میل به خاطر داشتن ضخامت بیشتر، در برابر ساییدگی و نفوذ رطوبت به داخل ورق ام دی اف از خود مقاومت بالایی نشان می دهد.

این امر باعث می شود تا میزان استفاده از این ضخامت در مقایسه با سایر ضخامت های کم بیشتر شود و در حال حاضر نیز در طیف رنگ های مختلفی نیز این محصول تولید می شود.

در حوزه ام دی اف بیش از 200 رنگ وجود دارد و تولیدکننده های نوار پی وی سی تلاش کرده اند تا نوار هایی با رنگ هایی متفاوت و مطابق با ام دی اف طراحی و تولید نمایند.

نوار پی وی سی دو میل اغلب برای ام دی اف های رنگی مورد استفاده قرار می گیرد تا این محصول را در برابر خطرات ناشی از خوردگی، ساییدگی و رطوبت محافظت نماید.

طبیعتا مقدار پی وی سی و مواد اولیه مورد استفاده در این محصول بایستی بیشتر و بهتر باشد تا هنگام استفاده از نوار لبه دچار آسیب نشود و عمر، دوام و استحکام بیشتری را به همراه داشته باشد.

قیمت نوار پی وی سی دو میل

قیمت نوار پی وی سی دو میل

قیمت نوار پی وی سی دو میل به نوع رنگ و طرح و کروم آن بستگی دارد و علاوه بر این ها، مواردی همچون حجم خرید و میزان سفارش درخواستی می تواند تاثیر مستقیم و بسزایی در قیمت نوار لبه پی وی سی داشته باشد.

نوار پی وی سی دو میل ها بر اساس طرح و رنگ حداقل به چهار دسته تقسیم می شوند که عبارت اند از:

  • سفید مات
  • سفید براق
  • رنگی مات
  • رنگی براق

طرح یک از این طرح ها و رنگ ها دارای قیمت های متفاوتی هستند چرا که میزان مواد اولیه مورد استفاده برای تولید آن ها نیز متفاوت بوده است.

قیمت نوار پی وی سی دو میل در بازار امروز در حدود متری از 3500 تومان در دسترس است تا 7000 تومان که متناسب با کیفیت و شرکت تولیدکننده و نوع محصول متغیر است.

پارامتر هایی که گفته شد در قیمت نهایی محصول بسیار تاثیر گذار هستند، بنابراین بایستی نوع کار خود را مشخص نمایید تا بتوانید بر اساس آن و کیفیتی که انتظار دارید نوار لبه مد نظر خود را تهیه نمایید.

شما عزیزان می توانید برای خرید عمده انواع نوار لبه پی وی سی با نرخ های بسیار مناسب با کارشناس فروش مجموعه ارتباط بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *