جستجو کردن

خرید نوار لبه پی وی سی هایگلاس + کارخانه تولید

نوار لبه پی وی سی هایگلاس را می توان به صورت مستقیم در حجم عمده از کارخانه تولید با قیمت ارزان تری خرید کرد.

نوار لبه پی وی سی هایگلاس

نوار لبه پی وی سی هایگلاس

در صنعت مبلمان و کابینت یکی از اساسی ترین مشکلات در اجرا و تولید سفارشات هماهنگ شدن رنگ ها و همچنین یک دست و شیک جلوه دادن کار است.

در هنگام استفاده از ام دی اف های هایگلاس برای اجرای پروژه مسلما یکی از دغدغه ها تطبیق دادن رنگ نوار لبه پی وی سی با رنگ خود ورق ام دی اف است.

بنابراین استفاده از نوار پی وی سی شرکت های معتبر می تواند این مزیت را در اختیار مصرف کننده قرار دهد که بتواند انتخاب بهتری داشته باشد.

نوار لبه های هایگلاسی علاوه بر این که قابلیت ست شدن با ورق را دارند بلکه در ظاهر نیز شبیه هایگلاس می باشد و رنگ آن ها نیز کاملا براق و شفاف است.

نوار های هایگلاسی را کمتر شرکتی تولید می کند که این شرکت ها نیز بنا را بر کیفیت گذاشته اند تا رضایت خاطر مشتریان خود را به همراه داشته باشند.

اغلب نوار های مخصوص ورق های ام دی اف هایگلاس با ضخامت دو میل تولید می شوند که عرض آن ها نیز با توجه به ضخامت 16 میل ورق های ام دی اف، با عرض 20 میلیمتر تولید و به بازار عرضه می شود.

مشخصات نوار لبه پی وی سی هایگلاس

مشخصات نوار لبه پی وی سی هایگلاس

اساسا ورق های ام دی اف هایگلاس از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و این امر باعث می شود تا آب بندی و نوار کشی این محصولات نیز بیش از پیش حساس تر شوند.

بنابراین در این بین نیاز است که از نوار لبه پی وی سی های بسیار با کیفیت تر برای این امر استفاده کنند تا میزان خسارت وارده به آن و همچنین مقاومتش در برابر رطوبت و ساییدگی و سایر خطرات احتمالی بالاتر رود.

بنابراین از مهم ترین مشخصات نوار لبه هایگلاس باید به این نکته اشاره نمود که از مقاومت بالایی برخوردار باشد و همچنین ضخامت آن نیز در اندازه ای معقول باشد تا ورق ام دی اف هایگلاس هم در ظاهر و هم در باطن بهترین حالت خود را داشته باشد.

بررسی کیفیت ها نوار لبه ها کار چندان دشواری نیست و اغلب افرادی که با نوار لبه ها سر و کار دارند به راحتی می توانند کیفیت خوب و بد را از هم تشخیص دهند.

بنابراین برای اعتبار سنجی و بررسی کیفیت و کارایی نوار لبه ها می توانید از استاد کاران و افرادی که در این حوزه حرفه ای هستند مشاوره بگیرید و نظرشان را درباره محصول جویا شوید.

قیمت نوار لبه پی وی سی هایگلاس

قیمت نوار لبه پی وی سی هایگلاس

نوار لبه پی وی سی هایگلاس دارای یک لایه بیرونی UV مانند است که این لایه باعث می شود حالت براقی مانند خود ورق هایگلاس به این محصول داده شود تا لبه ها نیز همانند خود ورق دیده شوند.

بنابراین به خاطر استفاده از مواد اولیه بیشتر برای تولید این محصول در نهایت قیمت نوار لبه پی وی سی هایگلاس در مقایسه با نوار لبه هایی که مات هستند بیشتر می شود.

در حال حاضر این محصول در بازار که به صورت متری خرید و فروش می شوند و قیمت هر متر نوار لبه در حدود 4000 تومان الی 6000 تومان می باشد.

حجم و میزان خرید نوار لبه پی وی سی طبیعتا یکی از پارامتر های تاثیر گذار در قیمت این محصول می باشد و حتی در شرایطی که شما اقدام به اخذ نمایندگی فروش این محصولات بگیرید، یقینا تولیدکننده نرخ مناسب تری را نیز به شما پیشنهاد خواهد داد.

شما عزیزان می توانید برای استعلام قیمت و مشاوره جهت خرید عمده انواع نوار لبه پی وی سی با کارشناس فروش مجموعه ارتباط بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *