جستجو کردن

مرکز فروش نوار لبه پی وی سی سفید

مرکز فروش نوار لبه پی وی سی سفید این محصول را در اندازه های مختلف با قیمت مناسبی جهت صادرات و فروش داخلی عرضه می کند.

نوار لبه پی وی سی سفید

نوار لبه پی وی سی سفید

در صنعت ام دی اف و دکوراسیون داخلی یکی از مهم ترین کالاها و مواد اولیه مورد استفاده ورق های ام دی اف و نئوپان هستند.

این محصولات در ایران توسط کارخانه های متعددی در ابعاد و اندازه های مختلف و با ویژگی های متفاوتی تولید می شوند و از آن ها برای تولید محصولاتی مانند موارد زیر استفاده می کنند:

  • کابینت آشپزخانه
  • سرویس خواب
  • مبلمان اداری
  • میز عسلی
  • کمد و دراور

اگر به جزئیات این محصولات نگاهی بیاندازید خواهید دید که علاوه بر ورق ام دی اف، محصولات دیگری نیز برای تولید و طراحی آن ها استفاده شده است.

نوار لبه پی وی سی سفید یا رنگی از مهم ترین ابزار هایی هستند که در این محصولات استفاده شده اند و این امر نشان از اهمیت نوار پی وی سی در این صنعت دارد.

نوار لبه پی وی سی سفید که در مقایسه با انواع طرح دار و رنگی آن مصرف و کاربرد بیشتری دارد تنوع سایز و ضخامت های متفاوتی نیز دارد که این امر باعث شده تا دامنه کاربرد آن و محل های مورد استفاده از آن بیشتر شود.

مشخصات نوار لبه پی وی سی سفید

مشخصات نوار لبه پی وی سی سفید

نوار لبه پی وی سی سفید عمدتا مشخصه ای که می تواند داشته باشد این است که سطح رویی آن دارای چه کرومی باشد که با خود ورق ام دی اف ست گردد.

نوار پی وی سی سفید عمدتا با کروم های براق، مات، برفی، برجسته و حتی در برخی موارد بتنی تولید می شوند که استاد کاران می توانند به راحتی نوار مورد نظر خود را جهت ست کردن با کروم روی ام دی اف انتخاب کنند.

در بسیاری از موارد چون ورق ام دی اف سفید به عنوان باکس های داخل کار مورد استفاده قرار می گیرد و به خاطر این که هزینه زیادی در پی نداشته باشد از نوار های خاصی استفاده می کنند.

این نوار ها که معمولا دارای ضخامت ها یک میل یا کمتر از یک میل هستند علاوه بر این که از کارایی خوبی برخوردار هستند هزینه های جانبی را نیز برای مصرف کننده و مشتری کاهش می دهد.

در استفاده از این نوار ها فقط میزان مقاومت خمشی و همچنین میزان پی وی سی مورد استفاده در آن ها ملاک است چرا که اگر این موارد طبق استاندارد ها باشند مشکلی در استفاده از آن ها پیش نمی آید.

 

قیمت نوار لبه پی وی سی سفید

یکی از دغدغه های خریداران انواع نوار لبه پی وی سی سفید این است که قیمت های ارائه شده برای چه حجم خریدی می باشد و آیا خرید عمده داشته باشیم آیا تخفیفاتی هم ارائه می شود یا خیر؟

برای پاسخ به این سوال بایستی این موارد را در نظر داشت که پارامتر های زیادی برای تعیین قیمت نوار لبه پی وی سی سفید وجود دارد که یکی از آن ها حجم خرید یا به اصطلاح خرید عمده است.

بنابراین بله تاثیر گذار است و اگر چنانچه مشتریان نسبت به خرید عمده این محصول که نوار لبه سفید محصولی پر کاربرد در مقایسه با سایر رنگ ها می باشد قطعا با تخفیفاتی نیز روبرو خواهند شد.

اما در کنار قیمت مناسب، به شما مشتریان عزیز توصیه می کنیم که به پارامتر های دیگر تامین کننده یا تولید کننده ای که قصد خرید محصول از ایشان را دارید نیز بپردازید.

به عنوان مثال پاسخگویی در هر ساعت از شبانه روز و ارسال کالا مطابق با سفارش و همچنین سالم رساندن کالا به دست شما عزیزان نیز توجه فرمایید.

در نهایت جهت خرید نوار لبه پی وی سی و یا راه اندازی کارگاه تخصصی در این زمینه می توانید از کارشناس فروش مجموعه ما کمک بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *