جستجو کردن

قیمت نوار لبه پی وی سی ام دی اف

برای استعلام قیمت نوار لبه پی وی سی ام دی اف و همچنین خرید این محصول می توانید از طریق کارشناسان فروش این مجموعه اقدام نمایید.

نوار لبه پی وی سی ام دی اف

نوار لبه پی وی سی ام دی اف

نوار لبه پی وی سی که در زبان انگلیسی به آن PVC edge banding می گویند محصولی است که از آن در صنایع مختلف چوب و ام دی اف استفاده می شود.

این محصول یکی از اساسی ترین کالا ها برای پوشاندن لبه چوب و ام دی اف و حتی ورق های پی وی سی طرح دار است که در طیف رنگ های مختلفی تولید می شوند.

نوار لبه پی وی سی در دنیا بیشتر برای پوشاندن لبه های ام دی اف و نئوپان و حتی صفحه کابینت مورد استفاده قرار می گیرد و علاوه بر این که این ورق ها را آب بندی می کند بلکه شکل زیبایی نیز به محصول نهایی می دهد.

ام دی اف یک محصول تزئینی است که از آن برای تولید محصولات مختلف نظیر کابینت، کمد دیواری، دراور، میز، جا کفشی و غیره در سایز ها و رنگبندی های مختلف بهره می گیرند.

بنابراین با استفاده از نوار پی وی سی، لبه های ام دی اف یا نئوپان را می پوشانند تا در برابر خطراتی مثل موریانه، نفوذ آب، شکستگی، ترک و غیره محافظت کند.

مشخصات نوار لبه پی وی سی ام دی اف

مشخصات نوار لبه پی وی سی ام دی اف

نوار پی وی سی ها همانطور که از نامشان پیداست از مواد اولیه پلی وینیل کلراید تولید می شوند که این ماده اولیه خود نیز در کیفیت ها و درجه بندی های متفاوتی عرضه می شود.

بنابراین می توان گفت استفاده از PVC  درجه یک برای تولید نوار لبه ها یقینا محصولی درجه یک و استفاده در مواد درجه دو یا سه محصولی با کیفیت پایین تر را در اختیارمان قرار خواهد داد.

همانطور که مستحضر هستید پی وی سی یک نوع ماده شیمیایی است و به خاطر خاصیت هایی که دارد در برابر عوامل بسیار متعددی مانند ساییدگی، رطوبت، شکستن و حتی آتش سوزی مقاومت بالایی دارد.

از طرفی به خاطر خاصیت رنگ پذیری و همچنین انعطاف و شکل پذیر بودنش به عنوان بهترین ماده اولیه برای تولید نوار لبه پی وی سی ام دی اف به حساب می آید.

در اوایل تولید این محصول رنگ نوار لبه پی وی سی اغلب یا مشکی بود یا سفید که به ناچار استاد کاران بنا به سلیقه و نوع کار یکی از آن ها را استفاده می کردند.

اما امروزه با استفاده از تکنولوژی هایی روز دنیا و ماشین آلات مجهز این امکان وجود دارد که نوار لبه ها در رنگ های مختلف و حتی شکل های ظاهری متفاوت مانند مات، براق، بتنی، کتان و حتی برجسته تولید شود.

 

قیمت نوار لبه پی وی سی ام دی اف

اگر بازار فروش این محصول را بررسی کنید خواهید دید که قیمت نوار لبه پی وی سی ام دی اف از قرار متری 3500 تومان تا 20000 تومان وجود دارد.

این اختلاف قیمت به عوامل متعددی بستگی دارد که از مهم ترین آن ها می توان به کیفیت مواد اولیه و نوع درجه کیفی محصول نهایی می باشد.

در واقع اگر بخواهید قیمت دقیق تری از این محصول را در اختیار داشته باشید بایستی برخی مشخصات فنی نظیر ضخامت، عرض و نوع رنگ را نیز در نظر بگیرید و سپس آن را از فروشنده های عمده یا خرده استعلام نمایید.

شاید برخی از افراد قصد سرمایه گذاری یا شروع کسب و کار در این حوزه را داشته باشند که در این صورت خرید عمده و مستقیم از تولیدکنندگان را به آن ها پیشنهاد می دهیم.

این مجموعه به عنوان یکی از تولیدکننده ها و مراکز پخش عمده نوار پی وی سی در ایران آماده تامین محصولات مختلف مشتریان از سراسر کشور با بهترین کیفیت و قیمت می باشد.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات این مجموعه و همچنین خرید و استعلام قیمت نوار لبه پی وی سی می توانید با ما ارتباط بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *