جستجو کردن

قیمت نوار لبه کابینت pvc + خرید عمده

برای خرید نوار لبه کابینت pvc سفید و طرح دار به صورت عمده می توانید به صورت مستقیم و با قیمت عالی می توانید به صورت مستقیم از تولیدی یا نمایندگی ها اقدام کنید.

نوار لبه کابینت

نوار لبه کابینت

در صنایع چوب و ام دی اف وقتی صحبت از زیبایی و ظاهر خوب می شود باید به تمام جزئیات دقت شود.

در تولید مصنوعات چوبی در صورتی که از چوب های طبیعی استفاده شود بیشترین مورد برای تکمیل زیبایی رنگ های چوبی می باشد.

اما در حوزه ام دی اف و نئوپان که در ضخامت های مختلف تولید می شوند و رنگ بندی های متفاوتی دارند نوار لبه کابینت است که کاربردش اهمیت پیدا می کند.

ام دی اف ها در مقایسه با چوب ها لبه های خام و یکنواختی ندارند و با توجه به تفاوت رنگ روکش آن با خام، استفاده از نوار لبه پی وی سی اهمیتش دو چندان می شود.

مشخصات نوار لبه کابینت

مشخصات نوار لبه کابینت

نوار لبه کابینت که از جنس پی وی سی ساخته می شود در مقایسه با نوع چوبی آن که با استفاده از خرده چوب ها و با استفاده از چسب تولید می شوند مزایای بسیار زیادی دارد.

از مهم ترین مزایای استفاده از نوار لبه کابینت pvc می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • استحکام بالا
  • زیبایی
  • راحتی استفاده در کار
  • انعطاف پذیری بالا
  • قابل تولید در رنگبندی های مختلف
  • قابل تولید در عرض و ضخامت های گوناگون

نوار لبه pvc را می توان مطابق با رنگ روکش مورد استفاده در ام دی اف ها تولید کرد که این امر سبب می شود کل تکه ورق ام دی اف به رنگ واحدی درآید.

خرید نوار لبه کابینت

خرید نوار لبه کابینت

خرید نوار لبه کابینت زمانی اهمیت پیدا کرد که استادکاران و فعالان حوزه چوب و ام دی اف متوجه شدند که زیبایی در کار بسیار مهم است.

بنابراین با انتخاب و استفاده از نوار لبه پی وی سی که این روز ها در طرح ها و رنگبندی های مختلفی تولید می شود توانستند کار و سفارشات خود را با بالاترین کیفیت و زیبایی در اختیار مشتریان قرار دهند.

برای خرید و تهیه انواع نوار لبه کابینت پی وی سی در نظر داشته باشید که همواره میزان استفاده از نوار های سفید رنگ نسبت به دیگر رنگ ها بیشتر است.

نوار های طرح دار و رنگی مصرف کمتری دارند ولی دلیل بر این نیست که موجودی انبار خود را بدون نوار های رنگی خالی بگذارید.

قیمت نوار لبه کابینت + خرید و فروش

قیمت نوار لبه کابینت + خرید و فروش

بر اساس آخرین آماری که از بازار این محصول به دست رسیده قیمت نوار لبه کابینت بین 3000 تومان تا 12500 تومان می باشد.

وجود محصولاتی با کیفیت های مختلف و همچنین برخی پارامتر ها نظیر ضخامت، عرض و برند تولیدکننده سبب می شود تنوع قیمت در بازار بسیار زیاد باشد.

اما به صورت کلی همه محصولات با اختلاف قیمت جزئی در حال رقابت هستند.

طبق بررسی های انجام شده می توان به این موضوع اشاره کرد که نمایندگی ها و آن دسته از مشتریانی که خرید هایی با حجم بالا دارند همواره با قیمت های بهتری نیز رو به رو هستند.

شما مشتریان عزیز نیز در صورتی که قصد خرید عمده و تیراژ بالای انواع نوار لبه را دارید می توانید این محصول را به صورت مستقیم و با قیمت های بسیار مناسب از طریق کارشناس فروش مجموعه تهیه نمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *