جستجو کردن

خرید انواع نوار لبه mdf به قیمت عمده

با خرید انواع نوار لبه mdf به صورت عمده می توانید از مزایای فروش ویژه با قیمت های مناسب برخوردار شوید و نسبت به اخذ نمایندگی محصولات نیز اقدام نمایید.

انواع نوار لبه mdf

انواع نوار لبه mdf

ورق های فشرده چوبی که در انواع مختلف ام دی اف و نئوپان تولید می شوند این روز ها ارزش بسیار بالایی دارند و قیمت های آن ها نیز نسبتا بالا می باشد.

از طرفی با توجه به این که این نوع ورق های آسیب پذیری بسیار بالایی در برابر رطوبت، ساییدگی، شکستگی و حشرات دارند باید به نوعی از آن ها محافظت شود.

سطح و روی این ورق ها با استفاده از روکش های مختلف نظیر ملامینه، هایگلاس و پلی گلاس در طرح ها و رنگ های مختلف پوشیده می شوند.

اما قسمت لبه های این محصولات را بایستی با استفاده از انواع نوار لبه mdf پوشاند که این نشان از اهمیت تولید و استفاده از این محصول را نشان می دهد.

مشخصات انواع نوار لبه mdf

مشخصات انواع نوار لبه mdf

استفاده و نصب نوار لبه mdf در سال های قبل به این شکل بود که نوار ها را با استفاده از چسب آغشته می شدند و با استفاده از دستگاه های حرارتی مانند سشوار یا اتو به لبه های ام دی اف چسبیده می شدند.

اما این روز ها نوار لبه پی وی سی با استفاده متریال خاصی تولید می شوند و از طرفی وجود دستگاه های اتوماتیک و به روز کار را برای مصرف کننده ها آسان تر کرده است.

جنس نوار لبه pvc در مقایسه با نوار لبه های سال های قبل تغییر کرده و در حال حاضر این محصولات را با استفاده از موادی مثل EVA, PA, PUR یا PO تولید می کنند.

خرید انواع نوار لبه mdf

خرید انواع نوار لبه mdf

با خرید نوار لبه mdf ضخیم تر می توانید کار و سفارش خود را از نظر آب بندی و زیبایی ظاهری دوچندان کنید.

نوار لبه ها در ضخامت های استانداردی تولید می شوند به طوری که تفاوت خاصی بین نوار لبه و روکش ام دی اف به چشم نیاید.

بنابراین در خرید خود به ضخامت های این محصولات توجه کنید چرا که زیبایی کار شما ارتباط مستقیم با کیفیت و ضخامت نوار لبه ها دارد.

فروش این محصولات به صورت عمده و انبوه توسط نمایندگی های پخش و فروش انواع نوار لبه mdf صورت می گیرد.

این مجموعه ها محصولات را در تنوع رنگ بالا تامین کرده و مطابق با نیاز مشتریان عرضه می کنند.

قیمت انواع نوار لبه mdf + خرید و فروش

قیمت انواع نوار لبه mdf + خرید و فروش

امروزه با وجود دستگاه های لبه چسبان شرایط نصب و استفاده از نوار لبه ام دی اف بسیار راحت تر شده است.

این نوع دستگاه ها باعث شده تا سرعت کار بسیار بالاتر برود و همچنین افراد زیادی در زمینه ارائه خدمات نوار لبه پی وی سی فعالیت کنند و اشتغال زایی ایجاد شود.

به این ترتیب قیمت انواع نوار لبه mdf بسیار حائز اهمیت شده چرا که خرید نوار با قیمت مناسب سبب می شود نرخ خدمات رقابتی ایجاد شود.

قیمت انواع نوار لبه mdf در بازار بین 2000 تومان تا 15000 تومان است.

شما عزیزان نیز می توانید برای خرید و ثبت سفارش عمده و این محصولات و همچنین اخد نمایندگی فروش نوار لبه پی وی سی با کارشناس فروش مجموعه ارتباط بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *