جستجو کردن

قیمت نوار پی وی سی سفید + خرید از کارخانه

در بازار ایران قیمت نوار پی وی سی سفید بسیار مناسب است و شما عزیزان می توانید برای خرید مستقیم از کارخانه با کارشناسان ما ارتباط بگیرید.

نوار پی وی سی سفید

نوار پی وی سی سفید

در صنایع کابینت و دکوراسیون داخلی یکی از مهم ترین نوع محصولاتی که در این صنعت استفاده می شود ورق ام دی اف و نئوپان می باشد.

در بین این محصولات ورق های ام دی اف و نئوپان سفید بیشترین استفاده را دارند و از آن به عنوان بیس و پایه اصلی بسیاری از سفارشات و پروژه ها استفاده می کنند.

از طرفی برای آب بندی و مقاوم سازی آن ها نیاز است که از نوار پی وی سی سفید استفاده شود.

نوار لبه سفید یک محصول بسیار نازک در حدود 1 الی 2 میل است که از آن برای پوشاندن و آب بندی کردن لبه های خام انواع ورق های ام دی اف و نئوپان مورد استفاده قرار می گیرد.

مشخصات نوار پی وی سی سفید

مشخصات نوار پی وی سی سفید

ماده اولیه مورد استفاده برای تولید نوار پی وی سی ها بی رنگ است و این قابلیت را دارد که با استفاده از رنگدانه های مختلف به این محصول رنگ ببخشد.

ماشین آلات و دستگاه هایی که این محصول را تولید می کنند با بالاترین تکنولوژی روز دنیا عجین شده اند و امروزه می توان طرح های متنوعی نظیر طرح چوب، بتن و حتی طرح های سنگ را روی این نوار لبه pvc ایجاد نمود.

یکی از مهم ترین سوالاتی که برای نوار لبه پی وی سی سفید مطرح است این است که نوار لبه pvc بهتر است یا نوار لبه ABS؟

نوار لبه که جنس آن از پی وی سی باشد بسیار مقرون به صرفه تر است و از طرفی دسترسی به مواد اولیه آن راحت تر و تفاوتی از نظر کیفیت با نوع ABS ندارد.

خرید نوار پی وی سی سفید

خرید نوار پی وی سی سفید

خرید نوار پی وی سی سفید بسیار حائز اهمیت است چرا که یکی از پر مصرف و پرکاربردترین نوع نوار لبه ها در صنعت دکوراسیون داخلی و مبلمان می باشد.

با توجه به این که نوار لبه pvc محصولی است که بهترین نوع آن با استفاده از مواد اولیه درجه یک تولید شود تا از نظر کیفیت و کارایی مشکلی نداشته باشد.

بنابراین در هنگام خرید آن کیفیت محصول را بررسی کنید تا به اشتباه نوار پی وی سی که با استفاده از مواد درجه تولید شده را تهیه نکنید.

به این منظور می توانید تست های مختلفی را بر روی نوار انجام دهید تا خیالتان از بابت کیفیت و کارایی آن مطمئن شود.

قیمت نوار پی وی سی سفید + خرید و فروش

قیمت نوار پی وی سی سفید + خرید و فروش

کاربرد های نوار پی وی سی باعث شده تا قیمت نوار پی وی سی سفید در بازار بسیار مورد توجه قرار گیرد و رقابت برای ارائه محصول با قیمت مناسب و کیفیت خوب ایجاد شود.

با توجه به آخرین بررسی های انجام شده قیمت نوار پی وی سی ام دی اف در بازار بین 1600 تومان تا 14000 تومان متغیر است.

عوامل متعددی مانند کیفیت و گرید مواد اولیه استفاده شده برای تولید این محصول در تعیین قیمت و نرخ انواع نوار لبه ها تاثیر گذار هستند.

یقینا محصولاتی که با کیفیت بسیار بالا تولید شوند از قیمت بالاتری نیز برخوردار خواهند بود اما در صورتی که بتوان به صورت مستقیم از کارخانه محصول را تهیه کرد ماجرا فرق می کند.

شما مشتریان عزیز در سراسر کشور می توانید برای خرید عمده انواع نوار لبه پی وی سی با بهترین قیمت و به صورت مستقیم از کارخانه از طریق کارشناسان فروش مجموعه اقدام نمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *