جستجو کردن

خرید نوار پی وی سی طرح بتن

امروزه خرید نوار پی وی سی طرح بتن با توجه به استقبال بی نظیر مشتریان از ام دی اف های طرح بتن و سیمان بسیار حائز اهمیت شده و ما این محصولات با قیمت مناسب عرضه می کنیم.

نوار پی وی سی طرح بتن

نوار پی وی سی طرح بتن

همانطور که می دانید نوار پی وی سی ها به خاطر ویژگی هایی که دارند می توانند انعطاف پذیری بالایی در جهت تولید آن ها در رنگ ها و طرح های متنوعی اقدام کرد.

امروزه در صنعت دکوراسیون ام دی اف و نئوپان هایی با روکش ها و طرح های متنوعی تولید و عرضه می شود که به شدت مورد استقبال مصرف کنندگان قرار گرفته است.

همین امر سبب شده تا نوار لبه هایی متناسب با رنگ این نوار لبه ها نیز طراحی و تولید شود تا ظرافت و زیبایی سفارشات اجرایی مورد توجه قرار گیرد.

از همین رو نوار پی وی سی طرح بتن طراحی و تولید گردید.

مشخصات نوار پی وی سی طرح بتن

مشخصات نوار پی وی سی طرح بتن

ورق های ام دی اف طرح بتن که امروزه با تکنولوژی های روز دنیا و با بالاترین کیفیت ممکن طراحی و تولید می شود یکی از به روز ترین طرح هایی است مصرف کنندگان از آن برای تولید محصولات مختلف استفاده می کنند.

ام دی اف های طرح بتن به خاطر کروم و روکشی که دارند به شدت شبیه انواع طرح بتن و سیمان هستند.

از این رو نوار لبه ها نیز بایستی با طرح و شرایطی تولید شود که دارای بیشترین شباهت به ام دی اف های طرح بتن باشد.

در حال حاضر تکنولوژی تولید این محصول وجود دارد و نوار پی وی سی طرح بتن با کروم های مات و طرح بتن تولید و به بازار عرضه می شود.

خرید نوار پی وی سی طرح بتن

خرید نوار پی وی سی طرح بتن

به هنگام خرید نوار پی وی سی طرح بتن باید به نکات مهمی توجه کرد تا بهترین انتخاب ممکن را بین برند های موجود داشت.

با توجه به بالا بودن قیمت ام دی اف های طرح بتن و سمنت به هنگام نصب و اجرای نوار پی وی سی این محصولات بایستی محصولی با کیفیت بالا انتخاب و استفاده کرد.

از این رو استفاده از نوار لبه pvc با ضخامت های دو میل بهترین انتخاب برای استفاده در این نوع ام دی اف ها می باشند.

این نوار ها به خاطر داشتن ضخامت بالا، مقاومت بیشتری نسبت به ساییدگی، نفوذ آب و حشرات دارند و این اطمینان کامل را به مصرف کننده می دهد که کیفیت کارش بالاست.

قیمت نوار پی وی سی طرح بتن + خرید و فروش

قیمت نوار پی وی سی طرح بتن + خرید و فروش

قیمت نوار پی وی سی طرح بتن در مقایسه با قیمت نوار لبه pvc سفید یا طرح های ساده نسبتا بالاتر است.

البته این موضوع به شرایط تولید و سختی ها و زمان بر بودن تولید این محصول و همچنین میزان مصرف آن کم آن در مقایسه با نوار لبه سفید رنگ می باشد.

طبق آخرین آماری از بازار فروش نوار لبه ام دی اف در اختیار داریم نوار لبه بتنی بین قیمت 8000 تومان تا 20000 تومان عرضه می شود.

این در حالی است که اگر میزان مصرف و خرید شما از نوار لبه پی وی سی بتنی به صورت عمده است می توانید با قیمت های مناسب تری نیز آن را تهیه کنید.

شما عزیزان برای دریافت قیمت روز نوار لبه پی وی سی در انواع طرح ها و همچنین خرید آن ها به صورت عمده می توانید با کارشناس فروش تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *