جستجو کردن

خرید نوار لبه mdf + لیست قیمت نوار لبه mdf

برای خرید نوار لبه mdf به صورت عمده و همچنین دریافت لیست قیمت نوار پی وی سی ام دی اف همراه با تخفیفات خرید نقدی آن با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

نوار لبه mdf

نوار لبه mdf محصولی است که بیش از هر چیزی در مجموعه ها و کارگاه های خدمات لبه چسبان مورد استفاده قرار می گیرد.

در واقع این محصول یک نوع روکش تزئینی است که برای پوشاندن لبه ها و قسمت های خام ورق های ام دی اف و نئوپان مورد استفاده قرار می گیرد.

این محصول تاثیر بسزایی در یکنواخت دیده شدن و یکدست شدن محصول دارد و امروزه ست کردن رنگ نوار لبه ها با رنگ روکش ام دی اف بسیار اهمیت دارد.

بنابراین می توان با انتخاب بهترین برند و شرکت که در این زمینه فعالیت دارد می توان به طیف وسیعی از رنگ ها برای ست کردن داشت.

مشخصات نوار لبه mdf

مشخصات نوار لبه mdf

نوار لبه mdf که برای پوشش لبه های کناری اوراق فشرده چوبی استفاده می شود بایستی از کیفیت و کارایی بسیار بالایی برخوردار باشد.

با توجه به حساسیت ورق های ام دی اف که در برابر رطوبت، موریانه و حشرات و حتی ساییدگی دارند استفاده از بهترین نوع نوار لبه ام دی اف توصیه می شود.

نوار پی وی سی ام دی اف ها را می توان در ضخامت های 0.4، 0.8، 1 و 2 میلیمتر طراحی و تولید نمود.

از طرفی عرض آن ها را نیز می توان متناسب با نوع کار از 18 میلیمتر تا 56 میلیمتر تولید و عرضه کرد.

نوع کاربرد و انتخاب بهترین سایز و ضخامت برای سفارشات همواره توسط استاد کاران این حوزه انجام می گردد.

خرید نوار لبه mdf

خرید نوار لبه mdf

در زمان خرید نوار لبه mdf یکی از نکات مورد توجه این است که نحوه بسته بندی و عرضه آن ها به چه صورت است.

اغلب این محصولات در بسته بندی های کارتنی که بسته بندی مادر نامیده می شوند قرار می گیرند.

هر کارتن نیز به میزان مشخصی نوار لبه پی وی سی در خود جای می دهد که اکثر اوقات 5 حلقه نوار داخلشان قرار دارد تا جابجایی و حمل و نقل آن ها نیز راحت تر شود.

هر حلقه نوار نیز بر اساس عرض و ضخامتش در متراژ های متفاوتی در کارتن ها گذاشته می شوند که متراژ آن ها بین 100 الی 200 متر است.

قیمت نوار لبه mdf + خرید و فروش

قیمت نوار لبه mdf + خرید و فروش

این که قیمت دقیق و کلی نوار لبه های ام دی اف را به صورت دقیق اعلام کنیم امکان پذیر نیست ولی در صورتی که تمایل به خرید و اطلاع دقیق از قیمت روز انواع محصولات داشته باشید می توانید با واحد فروش ارتباط بگیرید.

نوار لبه پی وی سی همانطور که گفته شد و ضخامت و سایز های متعددی تولید می شوند این موارد سبب می شود قیمت محصولات متفاوت باشد.

در کنار این موارد میزان و حجم خرید و نحوه پرداخت نقدی یا غیر نقدی شما نیز تاثیر بسزایی در قیمتی که تولیدکننده یا توزیع کننده در اختیار شما قرار می دهد متفاوت است.

بنابراین شما عزیزان می توانید جهت دریافت لیست قیمت و همچنین ثبت سفارشات خود مستقیما با واحد فروش این مجموعه ارتباط برقرار نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *