جستجو کردن

کارخانه نوار لبه ماوی + خرید مستقیم

کارخانه نوار لبه ماوی که یکی از قدیمی ترین تولیدکننده های نوار لبه پی وی سی در کشور می باشد اقدام به خرید و فروش مستقیم محصولات خود در سطح کشور نموده است.

کارخانه نوار لبه ماوی

کارخانه نوار لبه ماوی

کارخانه نوار لبه ماوی به خاطر داشتن محصولاتی متنوع در کشور زبان زد و مشهور است و به جرات می توان گفت این محصول را بسیاری از افراد که با نوار لبه پی وی سی سر و کار دارند استفاده نموده اند.

این شرکت که در استان آذربایجان غربی واقع شده است بدون توجه به فاصله و بعد مسافتی از سایر شهر ها مرکز و جنوبی استان توانسته محصولاتش را در سراسر کشور توزیع و عرضه نماید.

شرکت ماوی از جمله برند هایی است که علاوه بر تولید نوار لبه پی وی سی در زمینه تولید چسب گرانول نیز فعالیت می کند.

‌خرید نوار لبه ماوی

‌خرید نوار لبه ماوی

برای خرید نوار لبه ماوی به روش های مختلفی می توان اقدام نمود اما قبل از هر چیزی باید هدف و حجم و میزان خرید خود را مشخص نمایید.

به عنوان مثال در صورتی که شما قصد خرید حجم بالا و حدود 60 هزار متر از محصولات نوار پی وی سی ماوی را دارید می توانید برای خرید مستقیم از کارخانه اقدام نمایید.

این متراژ برای خرید عمده از کارخانه مقرون به صرفه است و یقینا با قیمت بسیار مناسبی از سمت کارخانه روبرو خواهید شد.

نوار لبه پی وی سی ماوی دارای تنوع رنگی بسیار بالایی است و به همین دلیل شما می توانید تمام سفارشات خود را از این مجموعه خریداری نمایید.

نوار های یک میل و دو میل از دیگر محصولاتی هستند که در این شرکت تولید می شوند و هر فعال حوزه نوار پی وی سی می توانید نسبت به خرید مستقیم آن اقدام نماید.

قیمت نوار لبه ماوی

قیمت نوار لبه ماوی

قیمت نوار لبه ماوی در سطح کشور بسیار مورد توجه است به طوری که بسیاری از فعالان به دنبال خرید این محصول با قیمت مناسب هستند.

باید به این نکته اشاره کنیم که قیمت نوار لبه پی وی سی ماوی در بین سایر برند های تولیدکننده نوار لبه پی وی سی بسیار مناسب تر و مقرون به صرفه تر است.

بنابراین یکی از محبوب ترین نوار لبه های ام دی اف و نئوپان موجود در بازار را می توان به نوار لبه ماوی اختصاص داد.

برای خرید عمده و با قیمت مناسب این محصولات در صورتی که قصد خرید حجم بالا دارید می توانید به صورت مستقیم با کارخانه ارتباط گرفته و محصولات متنوع آن را تهیه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *