جستجو کردن

شرکت نوار پی وی سی تکنوپل + خرید عمده

شرکت نوار پی وی سی تکنوپل محصولات با کیفیت و در حد صادراتی تولید می کند و همین مجموعه های خدماتی را راغب می کند تا محصولات این شرکت را به صورت عمده خریداری نمایند.

نوار پی وی سی تکنوپل

نوار پی وی سی تکنوپل

نوار پی وی سی تکنوپل نام برندی است که متعلق به شرکت سپاهان پلیمر اصفهان می باشد که اقدامات لازم برای راه اندازی کارخانه و مجموعه تولیدی خود را از سال 1374 آغاز کرد.

این شرکت پس از راه اندازی خطوط کامل خط تولید محصولاتش در سال 1380 اولین محصول تولیدی خود را که انواع پروفیل از جنس پی وی سی بود را رسما پرده برداری کرد.

بعد از جا افتادن محصولاتش و شناخته شدن محصولاتش در بازار توانست به تکنولوژی لازم برای تولید عمده ترکیبات گرانولی دست پیدا کند.

بعد از سال های متمادی در نهایت توانست با استفاده از تکنولوژی ها روز دنیا و علم کافی از محصول نوار لبه پی وی سی خود نیز رونمایی کرد.

خرید نوار پی وی سی تکنوپل

خرید نوار پی وی سی تکنوپل

در حال حاضر برای خرید نوار پی وی سی تکنوپل به صورت خرده می توان از طریق نمایندگی های مجاز این شرکت در شهر های مختلف کشور استفاده نمود.

از مزایای خرید و استفاده از نوار پی وی سی های تکنوپل می توان به مواردی همچون کیفیت بالای این محصول و همچنین ویژگی های ظاهری نظیر مچ کالر رنگ های تولیدی این شرکت با رنگ های ام دی اف در بازار اشاره نمود.

بسیاری از مجموعه های خدماتی برش و پی وی سی در سطح کشور در صورتی که بخواهد کیفیت کار و تضمین کار خود را بالا ببرند از محصولات با کیفیت تکنوپل استفاده می کنند.

محصولات شرکت تکنوپل نیز نظیر دیگر برندها در ضخامت های یک میل و دو میل تولید می شود ولی با این تفاوت که این شرکت می تواند محصولات اکونومی تر و با قیمت مناسب تر نیز تولید و روانه بازار نماید.

قیمت نوار پی وی سی تکنوپل

قیمت نوار پی وی سی تکنوپل

قیمت نوار پی وی سی تکنوپل در شرایط امروزی بازار بر اساس یک سری پارامتر ها تعیین می گردد ولی این را در نظر داشته باشید که میزان تغییر و تحول قیمت این محصول در بازار به ندرت اتفاق می افتد.

در صورتی که نوسان قیمت در مواد اولیه این محصول ایجاد شود یقینا قیمت محصولات شرکت سپاهان پلیمر نیز دست خوش تغییر خواهد شد.

اما این را در نظر بگیرید که در هر صورت چنانچه شما قصد خرید عمده و انبوه محصولات این شرکت را داشته باشید یقینا قیمت مناسبی را نسبت به قیمت روز دریافت خواهید کرد.

بر این اساس شما عزیزان می توانید جهت دریافت لیست قیمت عمده و خرده محصولات شرکت تکنوپل با مسئول فروش مجموعه تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *