جستجو کردن

قیمت نوار پی وی سی بلونی دو میل سفید

برای استعلام قیمت نوار پی وی سی بلونی در سایز های دو میل و یک میل و در رنگبندی های مختلف سفید و طرح چوب و بتنی می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

نوار پی وی سی بلونی

نوار پی وی سی بلونی

نوار پی وی سی بلونی که محصولی درجه یک و صادراتی می باشد متعلق به شرکت آذر گلباف می باشد که در شهر تهران اقدام به تولید این محصول می نماید.

این شرکت که در طی چند سال اخیر به خاطر تولید محصولاتی با کیفیت توانست جایگاه ویژه ای بین مصرف کنندگان نوار لبه پی وی سی به خود اختصاص دهد.

در کنار دست یابی به بازار های مختلف در ایران توانسته اند محصولات خود را حتی به کشور های خارجی نظیر عراق، افغانستان و آذربایجان نیز صادرات نمایند.

محصولات شرکت نوار پی وی سی بلونی در بازار بسیار متنوع می باشد و نوار لبه هایی با ضخامت های استاندارد ایران و بین الملل تولید و در اختیار مشتریان قرار می دهد.

مشخصات نوار پی وی سی بلونی

مشخصات نوار پی وی سی بلونی

شرکت آذر گلباف که با نام تجاری بلونی در بازار شناخته می شود محصولات متنوع در حوزه نوار لبه پی وی سی و دیگر ملذومات این حوزه تولید می کند.

نوار لبه های شرکت بلونی به خاطر داشتن کیفیت بالا طبیعتا شاید قیمت گران تری نسبت به دیگر برند های موجود در بازار داشته باشد.

این کیفیت یکی از ویژگی ها و دلایل اصلی فعالان حوزه نوار پی وی سی است که آن ها را راغب به استفاده محصولات شرکت بلونی می کند.

انعطاف پذیری و مقاومت و استحکام بالای نوار های یک میل و دو میل این شرکت نیز در نوع خود بسیار جذاب و جالب توجه است و مورد بررسی قرار می گیرد.

وجود بالای 150 رنگ در سمپل این شرکت و موجودی تمام رنگ ها جهت فروش در کارخانه نوار پی وی سی بلونی نیز از دیگر ویژگی های خدمات این شرکت می باشد.

خرید نوار لبه پی وی سی بلونی

خرید نوار لبه پی وی سی بلونی

برای خرید نوار لبه پی وی سی بلونی و دیگر برند ها اغلب باید از نمایندگان و عاملیت های فروش آن ها بهره گرفت.

شرکت های تولیدکننده نوار لبه اغلب برای عرضه و فروش محصولات خود در سراسر کشور اقدام به ارائه نمایندگی و ایجاد شبکه توزیع در سراسر کشور می کنند.

این کار سبب می شود سرعت توزیع و دسترس پذیری مصرف کنندگان به محصولات شرکت افزایش یابد و در نتیجه میزان فروش و رضایت مشتری نیز افزایش پیدا می کند.

نوار لبه پی وی سی بلونی را می توان در کارتن ها و بسته بندی هایی با متراژ های بین 500 تا 1000 متر خریداری کرد که هر رنگ در یک کارتن بسته بندی می شود.

قیمت نوار لبه پی وی سی بلونی + خرید و فروش

قیمت نوار لبه پی وی سی بلونی + خرید و فروش

برای مقایسه قیمت نوار لبه پی وی سی بلونی با دیگر برند های بازار بایستی آن ها را از هر جهت نظیر کیفیت، اندازه ضخامت، اندازه عرض سفارش و همچنین نوع مواد اولیه به کار رفته در آن ها بررسی کرد.

اگر بخواهیم قیمت نوار لبه پی وی سی سفید دو میل بلونی را بررسی کنیم باید به این نکته اشاره کنیم که نوار لبه سفید رنگ این شرکت در نوع کیفیت تولید و عرضه می شود.

نوع اکونومی این شرکت از مواد اولیه ارزان قیمت تری تشکیل شده و در نتیجه قیمت مقرون به صرفه ترین دارد.

این در حالی است که نوع درجه یک آن از مواد اولیه درجه یک و با کیفیت تولید شده و این امر سبب می شود قیمت آن نسبتا گران تر باشد.

شما عزیزان برای استعلام دقیق قیمت نوار لبه بلونی می توانید به صورت مستقیم با کارشناس فروش ارتباط گرفته و لیست قیمت کامل را دریافت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *