جستجو کردن

پخش عمده نوار پی وی سی یک میل تارا

پخش عمده نوار پی وی سی یک میل تارا با قیمت بسیار مناسب در این مرکز جهت فروش به سراسر کشور آغاز شده و شما برای دریافت لیست قیمت می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

نوار پی وی سی تارا

نوار پی وی سی تارا

شرکت نوار پی وی سی تارا شروع رسمی فعالیتش از سال 1384 بود که با وارد کردن مواد اولیه و حتی انواع نوار لبه پی وی سی و چسب گرانول کار خود را آغاز کرد.

این شرکت که در حال حاضر یکی از بزرگترین تولیدکننده های نوار لبه پی وی سی در کشور است توانسته بخش زیادی از بازار فروش نوار را به دست بگیرید.

نوار لبه های شرکت پارس نوار که به نوار لبه تارا در کشور شناخته می شود از کیفیت های متفاوتی برخوردار است و به دلیل داشن کیفیت خوب مورد استقبال قرار گرفته است.

با توجه به تایید شدن کیفیت نوار لبه پی وی سی تارا می توان گفت که محصولات این شرکت را می توان با اطمینان خاطر برای پوشش لبه های ام دی اف و نئوپان ها استفاده نمود.

مشخصات نوار پی وی سی تارا

مشخصات نوار پی وی سی تارا

نوار پی وی سی تارا را می توان از نظر طرح و رنگ به چند دسته تقسیم بندی نمود که در ادامه به برخی از مشخصات و ویژگی های آن ها اشاره می کنیم.

نوار لبه تارا دارای رنگ های زیادی می باشد که اگر بخواهیم آن ها را دسته بندی کنیم بدین صورت خواهد بود که:

  • رنگ های فانتزی
  • رنگ های طرح چوب روشن
  • رنگ های طرح چوب تیره
  • رنگ های طرح بتن
  • نوار لبه سفید

از طرفی هر یک از این رنگ ها به دو صورت مات و براق نیز تولید می شود تا همخوانی روکش با نوار به راحتی صورت گیرد.

همچنین نوار پی وی سی های این شرکت در انواع کیفیت نیز تولید می گردد تا بتواند محصولات اقتصادی نیز در سبد کالاهای خود برای مشتریانی که به دنبال صرفه جویی در هزینه ها هستند نیز داشته باشند.

خرید نوار پی وی سی تارا

خرید نوار پی وی سی تارا

بسیاری از مشتریان این شرکت برای خرید نوار پی وی سی تارا در صورت وجود نمایندگی در شهر خود از طریق آن اقدام می کنند و در برخی مواقع نیز به صورت مستقیم از تهران یا مراکز پخش عمده استفاده می کنند.

اما در نظر داشته باشید که در هنگام خرید نوار پی وی سی تارا بایستی به یکسری نکات مهم و قابل توجه دقت نمایید.

نوار لبه های تارا دارای کیفیت های درجه و اقتصادی هستند، به عنوان مثال برای رنگ سفید که پر مصرف ترینشان است در سه مدل نوار پی وی سی تولید می شود.

نوار پی وی سی با کیفیت ممتاز، نوار پی وی سفید درجه یک که با نام دکو در بازار شناخته می شود و نوار پی وی سی سفید دکو پلاس که درجه دو هستند.

بنابراین دقت به کیفیت و همچنین درست انتخاب کردن کد رنگ های نوار لبه تارا را باید در اولویت های خود قرار دهید.

قیمت نوار پی وی سی تارا + خرید و فروش

قیمت نوار پی وی سی تارا + خرید و فروش

همانطور که در بالا اشاره شد قیمت نوار پی وی سی تارا بر اساس ویژگی ها و مشخصات فنی و همچنین کیفیت آن ها متفاوت خواهد بود.

برای خرید عمده نوار لبه تارا با قیمت بسیار مناسب باید در نظر داشته باشید که به صورت مستقیم این کالا را از مراکز پخش عمده نوار تهیه نمایید.

از طرفی خرید نقدی شما در حجم بالا می تواند تخفیفات ویژه ای را نیز برای شما به همراه داشته باشد.

قیمت نوار پی وی سی تارا در بازار خرده فروشی تهران و سایر شهرستان ها در حدود متری 3 هراز تومان تا 10 هزار تومان می باشد.

شما مشتریان عزیز در سراسر کشور نیز می توانید برای دریافت لیست قیمت دقیق و کلی محصولات این شرکت با کارشناسان فروش مجموعه ارتباط بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *