جستجو کردن

عرضه مستقیم نوار پی وی سی سفید تکنوپل به قیمت کارخانه

نوار پی وی سی سفید تکنوپل یکی از محصولات با کیفیت این مجموعه می باشد که به صورت مستقیم و به قیمت کارخانه در حجم بالا به مشتریان سراسر کشور عرضه می گردد.

نوار پی وی سی سفید تکنوپل

نوار پی وی سی سفید تکنوپل

نوار پی وی سی سفید تکنوپل به خاطر داشتن ویژگی های ظاهری و کیفیتی بالا یکی از محبوب ترین برند ها در بین نوار لبه پی وی سی می باشد.

همانطور که می دانید نوار پی وی سی ها را با استفاده از مواد اولیه پلاستیکی و شیمیایی تولید می کنند که این امر سبب می شود نوار پی وی سی در برابر برخی عوامل مقاوم و آسیب ناپذیر شود.

با توجه به اینکه ام دی اف ها و نئوپان هایی که برای اجرای و تولید انواع دکوراسیون ها داخلی و مصنوعات چوبی استفاده می کنیم آسیب پذیر هستند، استفاده از نوار پی وی سی برای آب بندی کردن آن ها ضروری است.

ام دی اف و نئوپان با روکش سفید در بازار از مصرف بالایی برخوردار هستند و به همین دلیل نوار پی وی سی سفید نیز به مراتب استفاده زیادی خواهد داشت.

مشخصات نوار پی وی سی سفید تکنوپل

مشخصات نوار پی وی سی سفید تکنوپل

از مهم ترین مشخصات نوار پی وی سی سفید تکنوپل می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • مقاوم در برابر حرارت
  • مقاوم در برابر رطوبت
  • مقاوم در برابر شکستگی و ساییدگی
  • مقاوم در برابر تغییر رنگ بر اثر تابش نور
  • چسبندگی بالا
  • ظرافت و زیبایی محصول

این مشخصات سبب شده تا نوار پی وی سی شرکت سپاهان پلیمر اصفهان بیش از پیش مورد توجه و استفاده قرار بگیرید.

نوار لبه پی وی سی تکنوپل اساسا دارای کیفیت صادراتی می باشد و نوع سفید رنگ آن نیز در کیفیت های مختلف تولید می شود تا قیمت های متفاوت بر اساس بازار های مختلف در دسترس باشد.

خرید نوار پی وی سی سفید تکنوپل

خرید نوار پی وی سی سفید تکنوپل

خرید نوار پی وی سی سفید تکنوپل را اساسا از هر فروشنده یا مصرف کننده انواع نوار لبه پی وی سی ها اگر بپرسید به شما توصیه خواهند کرد.

دلیل واضح و مشخصی که توصیه کنندگان به شما خواهند داد کیفیت و قیمت مناسب آن خواهد بود.

البته در بازار محصولاتی با قیمت پایین تر نیز وجود دارد ولی در صورتی که می خواهید کار و اجرائیات شما بسیار با کیفیت و ضمانت کامل در اختیار مشتریان قرار گیرد بهترین گزینه نوار لبه تکنوپل می باشد.

در حال حاضر محصولات این شرکت در سایز های 2 میل و 1 میل در دسترس می باشند و در کیفیت های ممتاز، درجه یک و درجه دو آماده فروش و توزیع می باشند.

قیمت نوار پی وی سی سفید تکنوپل + خرید و فروش

قیمت نوار پی وی سی سفید تکنوپل + خرید و فروش

اگر بخواهیم به بررسی قیمت نوار پی وی سی سفید تکنوپل بپردازیم باید این را در نظر داشته باشیم که قیمت هر محصول در بازار بر اساس پارامتر هایی نظیر کیفیت و سایز و ابعاد آن مشخص می شود.

از طرفی وجود بازار رقابتی در سطح کشور بسیاری از شرکت ها من جمله تکنوپل اقدام به تولید نوار لبه پی وی سی در کیفیت های مختلف با قیمت های متفاوت می کنند.

در حال حاضر قیمت نوار لبه تکنوپل را در بازار می توان از متری 3500 تومان تا 12000 تومان در بازار خریداری نمود.

شما مشتریان عزیزی که خواهان خرید عمده این محصول می باشید می توانید برای دریافت لیست قیمت و کاتالوگ محصولات با کارشناسان فروش مجموعه ارتباط بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *