جستجو کردن

مرکز پخش و فروش عمده نوار پی وی سی سفید یک میل

نوار پی وی سی سفید یک میل به خاطر داشتن ضخامت کمی که دارد در کار هایی که ظرافت بیش از حد مورد توجه است بسیار کاربردی می باشد.

نوار پی وی سی سفید یک میل

نوار پی وی سی سفید یک میل

نوار پی وی سی سفید محصولی است که در اغلب سفارشات و کار های دکوراسیون داخلی مورد توجه و استفاده قرار می گیرد.

بدون شک اگر به محصولات و مصنوعات چوبی دقت فرمایید خواهید دید که از انواع نوار پی وی سی در طرح ها و رنگ های مختلف مورد استفاده قرار گرفته است که برخی از آن ها عبارت اند از:

  • کابینت آشپزخانه
  • میز کانتر
  • سرویس خواب
  • مبلمان اداری
  • میز کارمندی و میز مدیریت
  • کتابخانه و دراور
  • جاکفشی و کمد ها

در بین نوار پی وی سی ها رنگ سفید آن بسیار پر مصرف و کاربردی است و در ضخامت های یک میل و دو میل مورد استفاده قرار می گیرند.

مشخصات نوار پی وی سی سفید یک میل

مشخصات نوار پی وی سی سفید یک میل

نوار پی وی سی ها را با استفاده از ماده اولیه ای به نام اختصاری PVC تولید می کنند که این محصولات بر اساس مواد اولیه نفتی تولید شده است که از خانواده لاستیک و پلاستیک می باشد.

همانطور که می دانید پلاستیک و  لاستیک ها در برابر عوامل متعددی مقاوم هستند و از طرفی به خاطر انعطاف پذیری بالایی که دارند می توان آن ها را به انواع طرح و رنگ ها و حتی ابعاد و سایز تولید نمود.

نوار پی وی سی هم که از این ماده تولید شده است و بنابراین نه تنها ویژگی های آن ها را تماما در خود دارد بلکه به خاطر روند تولید و طراحی آن مطابق با روکش های ام دی اف روز دنیا بسیار کاربردی تر هستند.

از مهم ترین مزایای استفاده از نوار پی وی سی این است که محصولات چوبی را در برابر نفوذ آب و رطوبت به قیمت چوب و خام آن ها محافظت می کند.

خرید نوار پی وی سی سفید یک میل

خرید نوار پی وی سی سفید یک میل

شاید در نظر بسیاری از افراد خرید نوار پی وی سی سفید یک میل و استفاده آن ضروری به نظر نرسد اما با توجه به تخصصی بودن و خاص بودن جامعه هدف مصرف کنندگان آن یقینا اهمیت و کاربرد مصرف آن دو چندان می گردد.

نوار پی وی سی ها همانطور که گفته شد در مصنوعات چوبی بیشترین کاربرد را دارند و به همین خاطر باید نوار مورد استفاده در کار نیز بایستی مطابق با روکش ام دی اف یا چوب مورد نظر باشد.

نوار پی وی سی یک میل به خاطر اقتصادی بودن و به دلیل این که به کمترین میزان ممکن در خطر نفوذ آب قرار دارد بسیار محبوب بوده و از خرید و فروش بالایی برخوردار است.

در هنگام خرید نوار لبه سفید یک میل توجه داشته باشید که رنگ نوار از نظر مات یا براق بودن نیز مطابق روکش ام دی اف مورد نظر باشد تا کار و سفارشات یکدست به نظر برسند.

قیمت نوار پی وی سی سفید یک میل

قیمت نوار پی وی سی سفید یک میل

یکی از مهم ترین فاکتور هایی که تعیین کننده قیمت نوار پی وی سی سفید یک میل است کیفیت محصول و خدمات پس از فروشی است که تولیدکننده آن در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند.

قیمت روز نوار لبه سفید در بازار بر اساس برند های مختلفی متفاوت است و دقیقا عامل اصلی این تفاوت، کیفیت مواد اولیه و خدماتی که تولیدکننده ارائه می دهند می باشد.

به طور میانگین قیمت نوار pvc سفید یک میل 2500 تومان می باشد.

شما مشتریان عزیز در سراسر کشور را دعوت می کنیم که برای بررسی کیفیت و استعلام دقیق قیمت انواع نوار پی وی سی با کارشناسان فروش مجموعه ارتباط بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *