جستجو کردن

قیمت نوار لبه طرح بتن مات 2 میل

نوار لبه طرح بتن مات 2 میل این روز ها به دلیل روی بورس بودن رنگ های ام دی اف طرح بتن بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

نوار لبه طرح بتن

نوار لبه طرح بتن

یکی از مهم ترین نکته های دیزاین ها و دکوراسیون های داخلی این است که از به روز ترین و مدرن ترین متریال و رنگ های موجود در بازار استفاده کنند.

ام دی اف های طرح بتن نیز که امروزه به یکی از سبک های مدرن در حوزه دکوراسیون داخلی تبدیل شده است.

از طرفی به خاطر ویژگی های منحصر به فردی که ام دی اف طرح بتن دارد استفاده از آن برای فضاهای مختلف نظیر پیشخوان، کابینت و کمد ها بسیار بیشتر گشته است.

در همین راستا به جهت زیبایی و آب بندی و همچنین افزایش مقاومت ام دی اف، مصرف نوار لبه طرح بتن نیز متعاقبا افزایش یافته است.

مشخصات نوار لبه طرح بتن

مشخصات نوار لبه طرح بتن

نوار لبه طرح بتن چوب برای ام دی اف های طرح بتن مورد استفاده قرار می گیرد باید رنگ متناسب یا نزدیک به رنگ ام دی اف نیز انتخاب گردد.

این روز ها ام دی اف های طرح بتن در تنوع رنگی تیره، روشن، خاکستری، طرح سیمان و غیره تولید می شود.

بنابراین این شرایط تولید کننده ها را مجاب می کند که متناسب با نوع روکش ام دی اف طرح بتن، نوار لبه متناسب و هم رنگ با آن نیز تولید و در دسترس قرار گیرد.

برای ام دی اف های طرح بتن بهتر است که از نوار های با ضخامت دو میل استفاده گردد تا میزان آسیب پذیری ورق ام دی اف نیز کاهش پیدا کند.

خرید نوار لبه طرح بتن

خرید نوار لبه طرح بتن

نوار لبه طرح بتن مانند دیگر نوار لبه های رنگی در سایز های متنوعی تولید می گردد که در اکثر مناطق مختلف ایران نوع دو میل آن بسیار کاربردی تر است.

البته برخی استاد کاران و صنعتگران حوزه دکوراسیون داخلی و ام دی اف ترجیح می دهند که از نوار لبه های یک میل برای سفارشات خود استفاده کنند.

این کار باعث می شود ظرافت کار و زیبایی کار به دو چندان شود.

خرید عمده و خرده این محصول در بازار به صورت عرف انجام می پذیرد اما چنانچه میزان مصرف بالایی از این محصول دارید یا پروژه های بزرگتری در دست دارید خرید عمده آن را به شما پیشنهاد می کنیم.

قیمت نوار لبه طرح بتن

قیمت نوار لبه طرح بتن

نوار لبه طرح بتن را شرکت ها و برند های مختلفی تولید می کنند که هر یک از آن ها محصولات خود را بر اساس فرمولاسیون و با میزان مشخصی مواد اولیه مختلف تولید می کنند.

طبیعتا کیفیت نوار پی وی سی های شرکت ها با یکدیگر متفاوت خواهد بود و این امر مسبب آن است که قیمت محصولات نیز متفاوت باشد.

بنابراین به صورت قطعی نمی توان قیمت کلی برای تمامی محصولات در نظر گرفت.

اما میانگین قیمت نوار لبه طرح بتن دو میل 5000 تومان به ازای هر متر طول می باشد.

شما عزیزان برای خرید و دریافت سمپل رنگ های نوار پی وی سی می توانید از طریق کارشناسان مجموعه اقدام نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *