جستجو کردن

فروش دستگاه دورکن پایون 380 مدل MJK1138F1 با شرایط ویژه

دستگاه دورکن پایون یکی از بهترین ماشین آلات صنعت چوب و ام دی اف محسوب می شود که یکی از بهترین و به روز ترین مدل های آن MJK1138F1 می باشد که با شرایط ویژه آماده فروش و تحویل به مشتریان سراسر کشور می باشد.

شرکت پایون یکی از تولیدکنندگان و واردکنندگان دستگاه و ماشین آلات چوب و ام دی اف می باشد در حال حاضر در سراسر کشور نمایندگی های مختلفی برای عرضه و فروش محصولات خودش راه اندازی کرده است.

این شرکت در طول سال های اخیر سعی کرده تمامی مدل های مرتبط با حوزه چوب اعم از دورکن، لبه چسبان، سی ان سی و غیره را تامین و به دست مشتریان خود برساند.

یکی از مهم ترین محصولاتی که این شرکت در حال حاضر نسبت به تامین و فروش آن اقدام می کند دستگاه های دورکن تمام اتوماتیک و نیمه اتوماتیک می باشد.

دستگاه دورکن MJK1138F1 یکی از دستگاه های فول اتوماتیک این شرکت می باشد که یکی از محبوب ترین نوع دستگاه ها بین استادکاران کابینت می باشد.

از این دستگاه می توان برای برش انواع چوب، ورق ام دی اف و نئوپان، صفحه کابینت و ورق پی وی سی استفاده کرد.

مشخصات دستگاه دورکن پایون مدل MJK1138F1

  • بالا و پایین اره اصلی و خط زن به صورت کاملا دیجیتالی
  • تغییر زاویه تا 45 درجه تیغ به صورت دیجیتالی
  • جابجایی گونیای پشت تیغ به صورت دیجیتالی
  • دارای سیستم روغن کاری
  • دارای تیغه اصلی و خط زن

تمامی قسمت ها و واحد های این دستگاه به صورت برقی و با استفاده از نمایشگر دیجیتالی آن قابل تنظیم می باشد و این ویژگی باعث می شود سرعت کار و همچنین دقت کار با استفاده از این دستگاه افزایش یابد.

قیمت دستگاه دورکن پایون مدل MJK1138F1

این سری از دورکن های پایون با اینکه قیمت بالاتری دارند و به خاطر ویژگی هایی که در دسترس استادکار و مصرف کننده قرار می دهد باعث می شود بدون مشکل و وقفه ای در کار فعالیت نمود.

این دستگاه از نظر ابعاد نیز بزرگتر می باشد و می توان با استفاده از این دستگاه ورق های ام دی اف و چوب به طول 3.8 متر را نیز برش زد.

با توجه به این که اکثر ورق های ام دی اف تولید شده در ایران دارای ابعاد بزرگ یعنی 366*183 سانتی متر هستند می توان گفت داشتن دستگاه با ابعاد بزرگ می توان کار برش و خورد کردن ورق ها را برای شخص آسان تر کند.

از بهترین نوع ورق های ام دی اف که در بازار بسیاری از کابینت سازان با استفاده از دستگاه دورکن پایون برش می زنند می توان به آرین سینا، آرتا، ایزوفام، پاک چوب، نوین چوب و غیره اشاره نمود.

همچنین دستگاه جدید و به روز پایون در حال حاضر دارای سیستم ریل واگنی هستند که باعث می شود میزان استکاک و از کار افتادگی دستگاه به شدت پایین بیاید.

شما عزیزان برای خرید این دستگاه با شرایط ویژه و به صورت نقد یا اقساط می توانید با کارشناسان فروش مجموعه ارتباط بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *