جستجو کردن

فروش نوار لبه pvc سفید در تهران

انواع نوار لبه pvc سفید با قیمت های بسیار مناسب برای خرید و فروش عمده در تهران و سراسر کشور توسط این مجموعه تامین می گردد.

نوار لبه pvc سفید

مشخصات نوار لبه pvc سفید

از مهم ترین مشخصات نوار لبه pvc سفید می توان به نوع براق، برجسته یا برفی بودن آن اشاره نمود.

این محصول به خاطر کاربرد و مصرف بالایی که دارد اغلب در کیفیت های مختلفی نیز تولید می شود تا قیمت های مقرون به صرفه تری نیز در دسترس باشد.

این محصول را می توان در ضخامت های 1 میل یا 2 میل تولید کرد به طوری که هر کدام از آن ها مصرف کننده های خاص خود را دارند.

اگر بخواهید مشخصات بسته بندی نوار لبه pvc سفید را بدانید باید بگوییم که نوار های 1 میل در حلقه های 200 متری و نوار های 2 میل در حلقه های 100 متری بسته بندی می شوند.

خرید نوار pvc سفید

خرید نوار pvc سفید

در زمان خرید نوار pvc سفید بایستی به یکسری نکات این محصول توجه کرد تا بهترین انتخاب و خرید را در بین این محصول داشته باشید.

یکی از مواردی که همواره در هنگام خرید نوار پی وی سی مورد توجه است، این است که بعد از مصرف و چسباندن آن بر روی لبه چوب و ام دی اف آیا امکان کنده شدن آن وجود دارد یا نه.

نوار لبه های پی وی سی اغلب چون با استفاده از چسب گرانول بر روی سطوح مورد نظر چسبانده می شوند در صورتی که کیفیت خوبی داشته باشد، کنده شدن آن به راحتی نخواهد بود.

یکی از روش های معمول جهت تست کیفیت انواع نوار لبه ها این است که مقدار کمی از آن را روی تکه ام دی اف در ابعاد کوچک امتحان می کنند تا کیفیت و سایر پارامتر های آن را بررسی کنند.

قیمت نوار لبه pvc سفید

قیمت نوار لبه pvc سفید + خرید و فروش

به جرات می توان گفت قیمت نوار لبه pvc سفید بر اساس یکسری پارامتر ها که از مهم ترین آن ها کیفیت و ضخامت محصول است بستگی دارد.

همچنین مواد اولیه ای و کیفیت و گرید آن نیز از دیگر موارد تاثیر گذار بر قیمت نوار لبه می باشد.

در بازار های بین المللی و صادراتی نیز نرخ ارز و نوسانات آن نیز به صورت مستقیم یا غیر مستقیم می تواند اثر گذار باشد.

به طور کلی این محصول در بازار در حدود قیمت متری از 2800 تومان تا 15000 هزار تومان متغیر است.

شما مشتریان عزیز می توانید جهت خرید نوار لبه pvc سفید به صورت عمده و با قیمت های مناسب، با کارشناس فروش مجموعه تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *